Corporatiu

HI Partners i Axel s’uneixen per obrir el primer hotel a Madrid adreçat a públic LGTB

26/10/2015
  • L’empresa HI Partners, filial de Banc Sabadell, invertirà més de 9 milions en la rehabilitació de l’edifici per obrir el 2017
  • El nou establiment hoteler, ubicat al 49 del carrer Atocha, serà de 4 estrelles i tindrà 87 habitacions

HI Partners, companyia propietària i gestora d’actius hotelers de Banc Sabadell, ha subscrit un acord amb AXEL Hotels per posar en marxa el primer hotel gai de Madrid. L’edifici, situat al número 49 del carrer Atocha, es convertirà en un hotel de 4 estrelles que tindrà un total de 87 habitacions i que obrirà l’any 2017.

En aquest cas, hi haurà una inversió en l’immoble de més de 9 milions d’euros per part de HI Partners, que gestionarà AXEL amb la finalitat d’incorporar a l’oferta hotelera de la capital el primer hotel establiment adreçat a públic LGTB. Es tracta d’un edifici protegit d’habitatges propietat de Banc Sabadell, que ara tindrà una nova destinació després de l’acord a què han arribat les dues empreses.

El conseller delegat de HI Partners, Alejandro Hernández-Puértolas, feia èmfasi precisament en el fet que “aquest projecte reforça, sens dubte, un dels principals objectius de la nostra empresa, que és transformar actius immobiliaris de Banc Sabadell, dotant-los de noves oportunitats de gestió que afegeixen a més a més un valor afegit més gran. L’acord que ara signem amb Axel compleix, sens dubte, aquest compromís”.

Per part seva, el CEO d’Axel, Albert Olivé, va remarcar que “estem extremadament il·lusionats amb aquest nou projecte a la capital i estem convençuts que aquesta aposta entre HI Partners i el grup Axel generarà un notable impacte en la ja consolidada comunitat LGTB de Madrid, la qual sumarà sens dubte en el seu conegut reconeixement en àmbit internacional. Aquest projecte comporta un gran avanç ja que Madrid és una de les principals ciutats LGTB del món”.

Sobre HI Partners

Cal destacar que Hotel Investment Partnership (HI Partners) és l’empresa constituïda per part d’Alejandro Hernández-Puértolas per gestionar i adquirir actius hotelers de Banc Sabadell.  Actualment té en gestió un total de 22 establiments hotelers per tot el país, procedents de la cartera del banc, i que suposen unes 1.600 habitacions.

La companyia, participada en un 99% per Banc Sabadell, està presidida per Enric Rovira, director general adjunt de l’entitat, i té com a socis fundadors el mateix Hérnández-Puértolas, Santiago Fisas i Sergio Carrascosa, propietaris en aquest cas de l’1% restant de l’empresa.

Es tracta d’un equip plenament compromès amb més de 55 anys d’experiència agregada en el sector hoteler, que ha participat i col·laborat amb els principals operadors: Hyatt, Mandarin, Hilton, Starwood, Intercontinental, Dolce, Marriotty Pierre & Vacances. A més a més, cal recordar que són professionals que han estat involucrats en més de 50 transaccions hoteleres tant nacionalment com internacionalment.