Corporatiu

Banc Sabadell, amb la cimera del clima de les Nacions Unides

28/11/2019

Banc Sabadell ha decidit donar suport a la cimera del clima de les Nacions Unides, coneguda com COP25, que se celebrarà al recinte firal IFEMA de Madrid entre el 2 i el 13 de desembre. La cita té com a objectiu fer efectiu l'Acord de París sobre Canvi Climàtic, que es va signar el 2015 per part de representants de 196 estats per posar en marxa mesures que limitin l'increment de l'escalfament global del nostre planeta.

Al setembre, Banc Sabadell ja es va convertir en un dels signataris fundadors dels Principis de Banca responsable de les Nacions Unides. Amb això, l'entitat es va comprometre a alinear estratègicament el seu negoci amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible i amb l'Acord de París, i es va unir a una coalició de 130 bancs d’arreu del món, que representen més de 47 bilions de dòlars en actius i que han pres la responsabilitat de treballar per un futur sostenible.

Jaume Guardiola, conseller delegat de Banc Sabadell ha reiterat el compromís de l'entitat amb una societat sostenible. "La forma de fer i treballar de Banc Sabadell se sustenta en un sistema de valors que, del 1881 ençà, inclou el compromís amb el nostre entorn. Per això estem molt satisfets de sumar les nostres forces a la cimera del clima de Madrid". Guardiola ha subratllat que Banc Sabadell "ja està treballant amb el propòsit de desenvolupar mesures per ser més eficients, fomentar l'economia sostenible i aconseguir així una prosperitat compartida per a les generacions actuals i futures".