Corporatiu

Banc Sabadell incorpora 200 nous gestors per reforçar el seu lideratge en banca d’empreses

08/04/2021
  • El programa de talent Banking Sales Graduate Programme reforça el posicionament de Banc Sabadell en el segment de negocis i pimes, amb la incorporació de 200 gestors d'empreses, generant així pedrera de talent especialitzat
  • Els joves s'integraran a l'entitat i durant un període de dos anys desenvoluparan funcions comercials per a empreses, principalment a la Comunitat de Madrid i també a Màlaga, Sevilla, Bilbao, Sant Sebastià, Vigo i La Corunya

Banc Sabadell posa en marxa el seu programa de captació de talent Banking Sales Graduate Programme. Aquesta iniciativa té per objectiu reforçar el lideratge del banc en el segment de negocis i pimes, amb la incorporació de 200 gestors d'empreses, generant així pedrera de talent especialitzat.

El perfil dels candidats respon a joves menors de 30 anys amb habilitat comercial i graduats en ADE, Economia, Dret o similars, sense excloure’n altres formacions. Es buscaran perfils amb habilitats comunicatives, treball en equip, orientació a client i orientació a resultats.

Els joves s'integraran principalment a la Comunitat de Madrid, on se n'incorporaran fins a 140, i la resta es distribuiran entre Màlaga, Sevilla, Bilbao, Sant Sebastià, Vigo i la Corunya. Tindran un pla de carrera com a gestors d'empresa i un pla de formació i acompanyament continu dins del banc que tindrà una durada de dos anys.

Per inscriure’s al procés de selecció, els interessats tan sols han d'accedir a https://www.sabadellcareers.com/banking-sales/

Des del 2015, Banc Sabadell ha llançat ja set programes de talent jove amb èxit; tres edicions del Talent Graduate Programme, una del Data Analytics Progamme i dues del Young Talent.

El director de Xarxa de Banc Sabadell, Jaime Matas, explica que "amb aquest pla pretenem reforçar el nostre lideratge i, alhora, renovar, rejovenir i transformar aquest segment, amb la creació d'una pedrera de talent especialitzat". Per aconseguir-ho "la ubicació o distribució d'aquests gestors serà planificada segons la potencialitat del negoci en cada plaça. Vam contractar perfils amb elevada potencialitat cap a la captació i manteniment del client a llarg termini".

"Els programes de captació de talent jove han demostrat ser eficaços per identificar persones amb potencial i encaix en el nostre projecte i cultura, amb la perspectiva de créixer professionalment a la nostra entitat", afirma Joan Dalmau, director de Recursos Humans de Xarxa de Banc Sabadell. Així mateix, ha assegurat que "en un context com l'actual és important mantenir una aposta pel talent jove, per seguir construint present i futur".