Corporatiu Conchita Álvarez, sotsdirectora general i directora de Recursos Humans

Banc Sabadell selecciona cinquanta joves acabats de graduar per incorporar-los al Young Talent Programme 2020

17/04/2020
  • Com a missatge de confiança i resposta positiva a la crisi de la COVID-19, Banc Sabadell aposta per la incorporació de perfils multidisciplinaris amb una orientació i motivació pel sector financer i la tecnologia
  • Els joves s’integraran a l’entitat a partir del juny i durant un període d’entre tres i cinc anys desenvoluparan funcions en diverses direccions del banc

Banc Sabadell posa en marxa la segona edició del seu programa de captació de talent Young Talent 2020. Aquesta iniciativa té com a objectiu seleccionar cinquanta joves acabats de graduar que destaquin pel seu caràcter emprenedor i passió per l'excel·lència i la innovació. Els joves talents seleccionats començaran el seu camí professional a Banc Sabadell en els propers mesos.

El perfil dels candidats respon a titulats en Matemàtiques, Física, Estadística, Enginyeries i/o ADE i que estiguin disposats a la mobilitat geogràfica, ja sigui nacional o internacional. Qui s'integri en el programa de captació de talent de Banc Sabadell participarà en unes rutes programades per diferents direccions del banc que tindrà una durada d'entre tres i cinc anys.

Per inscriure’s al procés de selecció, els interessats només han d’accedir a la pàgina específica del programa.

El llançament d'aquest programa estava previst des de l'inici d'aquest exercici i s'ha decidit mantenir-lo com a resposta positiva a la crisi de la COVID-19 i com a suport al procés de reconstrucció social dels propers mesos.

Del 2015 ençà, Banc Sabadell ha llançat amb èxit ja sis programes de talent jove; dues edicions del Talent Graduate Programme, una del Data Analytics Progamme i dues del Young Talent.

"Els programes de captació de talent jove han demostrat ser eficaços per identificar graduats amb potencial i encaix en el nostre projecte i cultura, amb la perspectiva de créixer professionalment a la nostra entitat", afirma Conchita Álvarez, sotsdirectora general i directora de Recursos Humans de Banc Sabadell. Així mateix, ha assegurat que aquests programes "contribueixen a fer efectiu el nostre compromís amb la diversitat, en el sentit més ampli”. “En un context com l'actual, és important de mantenir una aposta pel talent jove, per seguir construint present i futur”, ha tancat Álvarez.