Corporatiu

Banc Sabadell aconsegueix les 4.000 startups entre els seus clients

28/02/2022
  • BStartup torna a ser, un any més, Platinum Sponsor de 4YFN, la plataforma per a connectar startups, inversors i corporacions organitzada pel Mobile World Congress de Barcelona.
  • BStartup de Banc Sabadell s'ha convertit en un dels principals inversors a Espanya en startups en fase seed.

BStartup de Banc Sabadell compta ja amb al voltant de 4.000 startups entre els seus clients. El programa, que proporciona banca especialitzada i inversió en equity, ha fet també que Banc Sabadell es converteix en un dels principals inversors a Espanya en startups en fase seed. Actualment compta en el seu portfolio amb 62 companyies invertides.

En 4YFN-MWC es construeix futur, moltes de les startups que veurem en aquesta edició arribaran a ser grans empreses, com ja ha passat en edicions anteriors, i nosaltres col·laborem amb elles sobretot des del nostre expertise com a banc. El nostre objectiu és donar-los l'atenció i gamma de productes financers especialitzats que requereixen i acompanyar-les en el seu creixement”, Carlos Ventura, director general i director de Banca d'Empresa i Xarxa de Banc Sabadell.

Una mostra més del compromís de Banc Sabadell amb l'ecosistema emprenedor que es tradueix també en la presència per vuitè any consecutiu de BStartup com a principal Sponsor de 4YFN, plataforma per a connectar startups, inversors i corporacions organitzada pel Mobile World Congress de Barcelona. 4YFN se celebra a Barcelona del 28 de febrer al 3 de març i Banc Sabadell és present amb els seus equips de finançament i inversió en startups, innovació i tecnologia.

Pots veure i escoltar les principals novetats d'aquesta edició 4YFN 2022 de la mà de Pere Duran, director de 4FYN i de Yolanda Pérez, directora de BStartup en aquest vídeo.