Web i tecnologia L’equip fundador: Natalia Piccinin, CRO; Pere Monràs, CEO i Enric Gilabert (CPO)

Nemuru capta més de 2,6 M€ en una ronda de finançament liderada per InnoCells i Bankia Fintech Venture

16/09/2020
  • La fintech, fundada per Pere Monràs, Natalia Piccinin i Enric Gilabert el 2018, acaba de tancar una nova ronda de finançament amb la participació d’inversors locals i internacionals.
  • La plataforma SaaS de Nemuru permet generar préstecs de fins a 30.000 € en el punt de venda, a mida i en tan sols tres minuts per als consumidors.

Nemuru, la plataforma tecnològica multifinancera que permet als professionals del sector serveis oferir vies de finançament als seus clients de manera instantània, ha aixecat una nova ronda de finançament amb la participació d’inversors nacionals i internacionals en la qual, entre altres inversors, participen InnoCells, el hub d’innovació i vehicle de corporate venturing de Banc Sabadell, i Bankia Fintech Venture, i la renovada aposta d’Antai Venture Builder, Encomenda, Lánzame i la resta dels seus socis. També hi han participat inversors internacionals com ara Plug and Play (US) i Scale Lab Andorra.

L’aposta del Venture Capital pel Fintech i de les mateixes entitats financeres per continuar fent inversions estratègiques de caràcter digital i tecnològic que hi apropin noves capacitats tecnològiques, talent i coneixement continua sent forta malgrat el context actual.

Per la seva banda, Pol Navarro, director general d’InnoCells, subratlla: “La nostra aposta per la plataforma tecnològica de Nemuru reforça el compromís de Banc Sabadell per oferir la millor experiència de client en el punt de venda, en múltiples sectors dactivitat.

Així mateix, Ignacio Cea, director corporatiu d’Innovació i Ciberseguretat de Bankia, assegura: “Donar suport a una startup com Nemuru reflecteix el nostre compromís amb el foment de la cultura innovadora i amb el desenvolupament de nous serveis per als clients.

L’startup ha recorregut en aquesta ronda Pre-Sèrie A a inversors de referència per tal d’escalar el seu model de negoci a Espanya i iniciar el seu procés d’internacionalització, amb el reforç del seu equip i el llançament de nous productes. “Comptar amb laposta dInnoCells, Bankia Fintech Venture i daltres inversors de referència reforça la nostra aposta per universalitzar el finançament en punt de venda de manera responsable. També és un catalitzador que ens permetrà continuar amb un present sòlid i un futur molt prometedor: reforçant la qualitat del producte i la tecnologia i disposant duna arribada més forta al mercat a través de la inversió en màrqueting i la integració de nous partners financers a la plataforma, afirma Pere Monràs, CEO i cofundador de Nemuru.

Nemuru actua com a intermediari que permet a les empreses i els professionals de venda de serveis oferir vies de finançament de fins a 30.000 € de manera immediata i flexible als seus clients en menys de 3 minuts i a través del mòbil, i els ajuda a escalar el seu negoci gràcies a la possibilitat de tancar més vendes i de més import de mitjana. Mitjançant una anàlisi de risc de cada client, es genera el millor crèdit, a un preu competitiu.

Nemuru, que va fer les primeres operacions el gener del 2019, ha superat la barrera d’1 M€ gestionats mensualment i ha aconseguit la confiança de grans clients com Uponor, ISDI, Iron Hack o Nuclio Digital School, entre d’altres, i de diferents entitats financeres com Sabadell Consumer Finance. A més, ha estat seleccionada com una de les dues primeres fintechs en el programa Fast Track Integration de BBVA Open Innovation a Espanya i com una de les empreses més prometedores d’Europa per NOAH Startups el 2019 a Londres.