Corporatiu

Banc Sabadell ja accepta targetes Diners Club i Discover als seus TPVs

28/06/2022

Els comerços físics i virtuals de Banc Sabadell ja accepten automàticament qualsevol compra realitzada amb targetes de la xarxa Discover® Global Network que tinguin els símbols d'acceptació Diners Club International® o Discover® Network. El banc ha arribat a un acord amb Discover® Global Network, que compta amb més de 280 milions de targetes a tot el món i que també és present a més de 200 països i territoris.

La xarxa Discover® Global Network brinda acceptació per a titulars de targetes com la Discover® Card als Estats Units, Diners Club International® que té emissors a més de 55 països i més de 25 socis d'aliança a tot el món, com Elo al Brasil , RuPay a l'Índia i TROY a Turquia, entre d'altres.

Els avantatges integrats a les targetes fomenten molt el seu ús en països forans, raó per la qual la majoria dels pagaments realitzats a Espanya provenen de part d'estrangers.

En paraules d'Albert Figueras, subdirector general i director d'Empreses, Negocis i Autònoms de Banc Sabadell: “Hem tancat aquest acord en un context de recuperació de la indústria turística, un moment idoni per incorporar noves formes de pagament a través dels nostres TPV que facilitin als nostres clients incrementar les vendes”.

Banc Sabadell té una quota de mercat del 16,33%1 i compta amb més de 440.000 TPVs, una presència molt destacada a l'entorn de pagaments físics i virtuals.

1 Dades a tancament del primer trimestre de 2022

"Sumar Banc Sabadell com un soci adquirent complementa la nostra estratègia de crear societats internacionals que els brindin als titulars de targetes de la xarxa Discover® Global Network més opcions a l'hora de pagar", comenta Chris Winter, Vicepresident d'Acceptació Global de Discover . I afegeix, “A mesura que un nombre creixent dels nostres clients tornen a viatjar internacionalment a Espanya, volem oferir-los més oportunitats perquè utilitzin les seves targetes a tot el país