Corporatiu

Comunicat de Banc Sabadell després del terratrèmol a Mèxic i acció amb Unicef

20/09/2017

Grup Banc Sabadell manifesta la seva solidaritat amb les víctimes del terratrèmol que ha sacsejat Mèxic.

Les persones que integren l'equip de Banc Sabadell Mèxic es troben afortunadament fora de perill i es confirma també que l'activitat del banc es reprendrà amb tota la normalitat possible i sense cap risc de manera immediata.

El terratrèmol del dimarts 19 de setembre va afectar zones altament urbanitzades durant hores escolars i laborals. Banc Sabadell, juntament amb la startup participada en el seu programa BStartup10 WorldCoo, posa a disposició de clients, empleats i no clients una plataforma per ajudar Unicef en els seus esforços i missions d’avaluació ràpida desplegades a Ciutat de Mèxic, Puebla i Morelos.

Entra en la plataforma Actitud Solidària de Sabadell Life.

Objectius del projecte

Atendre les necessitats dels nens i les nenes afectats en matèria d’aigua i sanejament, nutrició, salut, educació i protecció.

Activitats

Provisió d’aigua potable a les zones més afectades i de latrines/banys portàtils i distribució de subministraments bàsics d’higiene.

Establiment d’espais amics de la infància, suport psicosocial i prevenció de la violència i els maltractaments.

Suport a la campanya de tornada a l’escola: establiment d’espais temporals d’aprenentatge, distribució de kits d’escola en una maleta i de desenvolupament de la primera infància, formació de professors.

Qui se’n beneficiarà?

Amb 10 euros UNICEF pot proporcionar aigua potable a 534 nens durant un dia. A més a més, els anomenats beneficiaris indirectes, aquelles persones identificables que reben un efecte potencial de les accions desenvolupades en el projecte, són uns 2.000.