Corporatiu D’esquerra a dreta, Pere Monràs, CEO de Nemuru, i Joaquín Subirá, Subdirector General de Sabadell Consumer Finance, durant la firma de l’acord

El grup Banc Sabadell s'alia amb la fintech Nemuru per facilitar l'accés al finançament als clients dels professionals del sector de les reformes

13/11/2019

• L'eina digital permet generar préstecs a mida en tan sols tres minuts per al client digital
• Aquest acord és una mostra més de l'aposta de Banc Sabadell per la innovació per millorar l'experiència del client

Banc Sabadell, a través de Sabadell Consumer Finance, ha arribat a un acord amb la fintech Nemuru per facilitar als professionals del sector de les reformes la possibilitat d'oferir als seus clients préstecs immediats en el punt de venda a través d'una plataforma 100% online. Després del procés de desenvolupament i integració, l'acord de Sabadell Consumer amb Nemuru, plataforma tecnològica 100% online que genera i administra préstecs immediats en el punt de venda per als clients dels professionals del sector de les reformes, s'ha formalitzat i s'inicien les primeres operacions.

L'aposta del Grup Banc Sabadell per continuar treballant per simplificar les finances personals connectant els seus productes financers i generant valor afegit que, amb l'acord signat per Sabadell Consumer, permet als clients de les diferents empreses i pimes espanyoles de l'àrea de les reformes oferir finançament a mida, en el punt de venda i en tan sols tres minuts a través del mòbil. Amb aquesta aliança, l'usuari millora el seu accés al finançament, els professionals de serveis compten amb una eina digital de generació de préstecs immediats per a captació de negoci i l'entitat bancària segueix amb la seva aposta per la innovació per millorar l'experiència del client.

Joaquín Subirá, Subdirector General de Sabadell Consumer Finance, assegura que “la col·laboració de la banca i les startups és imprescindible en el camí de la innovació i la banca oberta, així com per poder ampliar la distribució de l'oferta financera. Gràcies a la nostra implementació tecnològica amb Nemuru, estem encara més preparats per oferir productes en plataformes de tercers, proporcionant així un major i millor accés al client”.

“El client pot accedir al préstec personalitzat immediatament, ja que les entitats financeres confien en la nostra tecnologia i coneixement del sector per generar els préstecs que després elles finançaran, rebent el pagament directe del client”, afirma Pere Monràs, CEO i cofundador de Nemuru. “Comptar amb Sabadell Consumer Finance és un catalitzador que ens permetrà augmentar l'escalabilitat del negoci i créixer de manera exponencial, a més d'enfortir la confiança dels nostres clients”, afegeix.

Nemuru actua com un intermediari que permet als professionals de venda de serveis del sector reformes oferir vies de finançament immediates i flexibles als seus clients en el punt de venda, ajudant-los a evolucionar el seu negoci gràcies a la possibilitat de tancar més pressupostos i de un import mitjà superior, i sense cost operatiu per a ells, perquè es gestiona directament amb el client i l'entitat bancària. A més, la plataforma replica digitalment l'habitual procés de certificacions d'avanç de serveis, la qual cosa apodera al client final i redueix càrrega operativa al reformista, que no ha de perseguir als seus clients i cobra de manera senzilla.

La fintech, fundada el 2018, té més de 350 professionals inscrits dins de la plataforma en l'actualitat i ja ha superat la barrera d’1M€ d'euros gestionats mensualment per a realitzar obres a les llars. Les característiques dels préstecs personals que gestiona l’startup van des dels 1.000€ fins als 20.000€ a retornar fins a 36 mesos.

Sobre Nemuru

Nemuru és la primera plataforma tecnològica per originar i administrar préstecs 100% online en el punt de venda amb focus en imports mitjos/alts i en el sector serveis. La companyia és un intermediari entre el professional, el client i el banc, i es posa al servei dels professionals de venda de serveis per oferir vies de finançament immediates i flexibles als seus clients en el punt de venda, ajudant-los a escalar el seu negoci gràcies a la possibilitat de tancar més pressupostos i de major import mitjà, i sense cost operatiu per a ells. Nemuru ofereix préstecs personals de fins a 20.000€ a retornar fins a 36 mesos.

Sobre Banc Sabadell i la innovació

Banc Sabadell, en la seva estratègia global de suport a les startups, cobreix les àrees de finançament, inversió en capital i innovació des de diferents direccions del banc. El 2013 es va crear la Direcció de BStartup, amb oficines especialitzades per tot Espanya, per accedir a serveis bancaris especialitzats i finançament, així com el vehicle d'inversió BStartup10, per a startups en fases inicials. El 2015 es va crear Sabadell Venture Capital per a inversions en capital i venture debt de fins a 2 milions d'euros en startups en fase seed i sèrie A. El 2017 va néixer InnoCells, el hub de nous negocis digitals, i el seu vehicle de corporate venture, InnoCapital. Banc Sabadell ha destinat més de 130 milions d'euros a startups, tant en finançament com en inversió, amb més de 2.500 clients d'aquest tipus d'empreses i 47 startups en cartera.

Sobre Sabadell Consumer Finance

Companyia participada al 100% per Banc Sabadell i especialitzada en finançament al consum. Desenvolupa la seva activitat a través de diferents canals i, principalment, mitjançant acords de col·laboració. L'objectiu de Sabadell Consumer Finance és facilitar als negocis la venda dels seus productes o serveis de manera immediata, permetent al client final realitzar el pagament en còmodes terminis mensuals, de manera àgil i fàcil.