Corporatiu

BStartup de Banc Sabadell inverteix en NAPPTIVE, empresa de solucions cloud native

02/12/2021
  • A la ronda d’inversió també hi participen Athos Capital,   Nauta i Encomenda.
  • La startup farà servir la injecció de capital per continuar la seva expansió internacional i desenvolupar noves funcionalitats.

BStartup de Banc Sabadell ha entrat a la startup NAPPTIVE, pionera en ajudar els desenvolupadors a crear i desplegar aplicacions cloud native. L'entitat financera aporta 100.000 euros a la ronda de finançament liderada per Athos Capital i Nauta, la qual arriba als 550.000 euros. També hi participen el fons Encomenda, i business angels com Diego Parrilla (Auth0) i Jesús Martín (Kiuwan).

Aquesta injecció de capital permetrà a la companyia, fundada a Madrid per Álvaro Agea, Ivan Díaz, Carmén de Lope i Daniel Higuero, créixer, consolidar i expandir el seu negoci a nivell internacional, així com finançar el desenvolupament de noves funcionalitats per incloure a la plataforma, les quals permetran que usuaris amb menys experiència en aquest tipus de solucions puguin desplegar les seves primeres aplicacions cloud native.

Amb tot just un any de vida, NAPPTIVE s'ha posicionat com un dels referents dins de l'ecosistema cloud native. Amb usuaris a EMEA, Estats Units, o APAC, l'objectiu és consolidar-se en aquests mercats i esdevenir un referent mundial a l'hora d'optimitzar i simplificar el desenvolupament al núvol.

Després de llançar el nostre primer MVP fa sis mesos, creiem que el coneixement que hem adquirit dels nostres primers usuaris ens permetrà continuar desenvolupant un producte que posa les bases d’una nova forma de col·laboració entre desenvolupadors i devops”, comenta Álvaro Agea, CEO de NAPPTIVE.

Durant els darrers anys, els costos de desenvolupament, integració i desplegament en entorns cloud o híbrids han augmentat a causa de la complexitat d'aquests sistemes. NAPPTIVE permet als equips tècnics economitzar el seu temps, estalviar costos i evitar errors durant el cicle de desenvolupament de les aplicacions cloud native.