Corporatiu

Empreses i autònoms ja poden calcular les seves ajudes directes amb el simulador de Banc Sabadell

27/04/2021

Banc Sabadell ha llançat un simulador per a sol·licitar les ajudes directes no reemborsables del Govern d'Espanya. El Sabadell és el primer banc a facilitar aquest tipus d'eina a autònoms i empreses, que es beneficiaran d'un fons de 7.000 milions d'euros habilitat pel Govern per a pal·liar els efectes de la crisi per la COVID-19.

Les empreses elegibles accediran a ajudes d'entre 4.000 i 200.000 euros i els autònoms que tributin per mòduls i compleixin els requisits d'elegibilitat, a un màxim de 3.000 euros. Aquestes aportacions s'hauran de destinar al pagament de deutes, com ara pagaments a proveïdors, subministraments, salaris, arrendaments o reducció del deute financer. Les Comunitats Autònomes s'encarregaran de canalitzar les ajudes i podran incorporar modificacions en alguns criteris del marc general aprovat pel Govern Central, per a incrementar el perímetre d'autònoms i empreses beneficiaris. Es preveu que en els pròxims dies publiquin els procediments de sol·licitud.

Les empreses volen estar preparades per a poder accedir com més aviat millor i en les millors condicions a aquestes ajudes que vénen a pal·liar l'erosió del nostre teixit productiu en aquesta pandèmia” comenta Carlos Ventura, Director General de Banc Sabadell, qui afegeix que en el banc “treballem per a acompanyar als nostres clients empreses en aquest procés, oferint-los informació rellevant, ajuda en la sol·licitud, i accés a finançament que pugui complementar aquestes ajudes”.

Com funciona l’eina de Banc Sabadell?

Per a simplificar l'accés a la informació i disposar de la mateixa de manera puntual i actualitzada, el banc ha posat a la disposició d'empreses i autònoms una pàgina informativa que es va actualitzant diàriament amb les novetats que es produeixen. La pàgina inclou una eina d'ús senzill, que a partir de preguntes bàsiques (Comunitat Autònoma, domicili fiscal, CNAE i dades de tributació o facturació) calcula automàticament a quin import podria tenir dret l'empresa o autònom.

L’eina està a disposició de totes les empreses i autònoms a bancsabadell.com.