Web i tecnologia

Banc Sabadell permetrà a les empreses fer transferències des de la seva pròpia web des de comptes d'altres entitats financeres aprofitant les capacitats Open Banking

10/12/2020
  • Sabadell reforça el seu compromís amb la digitalització i llança una nova funcionalitat per facilitar el dia a dia dels seus clients empreses
  • Des d'abril és possible afegir els comptes de clients particulars i empreses d'altres entitats financeres tant en l'aplicació mòbil com a la web de Banc Sabadell
  • Supera el 80% de clients digitals en el segment empreses

El compromís del banc d'acompanyar autònoms, empreses, i famílies s'ha intensificat durant la crisi de la Covid-19, fet que ha impulsat iniciatives centrades en facilitar l'operativa remota de clients i habilitar noves prestacions allà on han estat necessàries.

Amb l'objectiu d'oferir una millor experiència als nostres clients a l'abril es va incorporar en els canals digitals de Banc Sabadell la possibilitat d'afegir els comptes d'altres entitats financeres, permetent així consultar la seva posició global en una sola aplicació.

Ara, Banc Sabadell fa un pas més i permetrà a les seves empreses clients fer pagaments des de la seva pròpia web usant els comptes d'altres entitats, aprofitant les capacitats Open Banking (PISP), convertint-se en una de les primeres entitats europees en oferir aquest servei.

Aquesta operativa simplifica el dia a dia de les empreses en facilitar les operacions de tresoreria i permetre una gestió més àgil dels descoberts. Amb un sol accés a BS Online Empresa els clients podran operar amb els seus comptes de les principals entitats financeres a Espanya.

Aquest avenç permet a Banc Sabadell seguir sent un banc líder en el segment d'empreses. En paraules d'Anna Puigoriol, directora de Mitjans de Pagament: "Aquesta funcionalitat evita que els nostres clients hagin d'estar navegant entre diferents plataformes digitals per realitzar la seva gestió diària i efectuar pagaments a proveïdors. Volem que Banc Sabadell sigui el banc principal dels nostres clients i estem segurs que aquest servei ens ajudarà a aconseguir-ho ".

Per Pol Navarro, CEO de InnoCells, "hem assistit a una acceleració de l'ús de canals digitals després de la pandèmia, cosa que ens ha permès de reforçar el posicionament de l'entitat en el segment d'empreses mitjançant el llançament de noves funcionalitats. Aquest nou servei és un reflex de com aprofitar les capacitats Open Banking per millorar l'operativa quotidiana dels nostres clients ".

Banc Sabadell és líder en satisfacció de clients en el segment de pimes i ha desplegat diverses solucions d'acompanyament i integració digital per als seus clients. En el segment d'empreses, més de l'80% dels clients són digitals, fet que evidencia l'oportunitat d'intensificar la relació digital amb nous i millors serveis i funcionalitats.

Importants lliuraments en aquest àmbit inclouen la posada en marxa de processos de signatura digital pels canals mòbil i correu electrònic, fins i tot per a clients sense banca a distància (més de 140.000 signatures remotes per a la contractació de préstecs ICO o les moratòries), l'eina Pulso, mitjançant la qual es posa a disposició pública, i de forma gratuïta, un baròmetre interactiu de la recuperació de l'activitat econòmica a Espanya, i Sabadell Forex, una plataforma digital per contractar divises.