Productes

Sabadell Consumer Finance s'uneix al servei de pagament mòbil Samsung Pay

03/09/2019

Sabadell Consumer Finance té disponible a partir d'ara el servei Samsung Pay per als seus clients, que d'aquesta manera podran realitzar compres i transaccions de pagament a través dels seus smartphones i rellotges intel·ligents. D'altra banda, la comunitat de Samsung Pay, amb més de dos milions d'usuaris registrats a Espanya, podrà incloure les seves targetes a la plataforma i ampliar les seves opcions de pagament mòbil.

"És un orgull poder integrar Sabadell Consumer Finance al nostre servei de pagament Samsung Pay. Gràcies a aquesta incorporació, ja són més de vint les entitats que confien en el nostre servei. L'objectiu és seguir creixent i oferir els millors avantatges per als nostres usuaris" ha assegurat Celestino García, Vicepresident Corporatiu de Samsung Espanya.

Per la seva banda, Miquel Costa Sampere, director general de Sabadell Consumer Finance, ha assenyalat que "Samsung Pay afegirà valor als nostres clients estant en l'avantguarda de la tecnologia dels mitjans de pagament també amb les seves targetes affinity". En aquesta ocasió, s'integren a Samsung Pay les targetes affinity Mango Card, Bonpreu-Esclay Pay i la pròpia targeta de l'entitat, Today Card".

Amb la incorporació de Sabadell Consumer Finance, Samsung Pay, que acaba de celebrar el seu tercer aniversari, segueix ampliant la seva xarxa d'acords per oferir el millor servei als usuaris de la plataforma i facilitar la forma de pagament en qualsevol tipus de situació. Una col·laboració que realitza des de fa 3 anys amb el Banc Sabadell. De fet, Espanya va ser el primer país europeu en comptar amb aquesta modalitat de pagament mòbil, i a nivell mundial, està disponible en 5 continents i 24 països. La plataforma supera ja a Espanya les 50.000 transaccions al dia.

Samsung Pay pot utilitzar-se en qualsevol establiment amb un TPV o lector de targetes contactless mitjançant tecnologia NFC. Els usuaris només han de donar d'alta la seva targeta de dèbit o crèdit en la seva dispositiu i apropar-lo al TPV o el lector de targetes de l'establiment. Una notificació avisa a l'usuari una vegada que el pagament s'ha realitzat.

Sobre Sabadell Consumer Finance S.A.U.

Sabadell Consumer Finance té acords amb prop de 10.000 punts de venda a tot el país i ha aconseguit formalitzar operacions amb un milió i mig de clients. Les principals línies de negoci en les quals treballa són el sector de l'automoció, la salut, la llar, els electrodomèstics, la formació, la telefonia, les targetes affinity i el finançament en línia, entre d'altres.

Sobre Samsung Electronics Co, Ltd.

Samsung inspira al món i construeix el futur amb idees i tecnologies transformadores. La companyia està redefinint el món dels televisors, smartphones, wearables, tablets, electrodomèstics, sistemes de xarxes, memòries, sistemes LSI, fabricació de semiconductors i solucions LED.

Per a més informació, https://news.samsung.com/es/