Web i tecnologia

BStartup de Banc Sabadell participa en una ronda de 600.000 euros en Racetick, plataforma d’esdeveniments esportius

25/09/2019
  • L’startup cerca consolidar-se com la plataforma de ticketing d’esdeveniments esportius referent a Espanya. Treballa amb més de 300 esdeveniments i ha venut més de 65.000 dorsals

BStartup ha apostat per Racetick, la plataforma d'esdeveniments esportius més gran del nostre país. L’startup, fundada el 2018 per Luis Genero, permet millorar l'experiència de l'usuari en el registre de proves esportives oferint-los d’inscriure’s de manera ràpida als seus esdeveniments preferits, consultar el seu històric de proves realitzades, les estadístiques dels seus temps personals i els millors preus.

Entre els inversors que han participat a la ronda de finançament hi ha BStartup i nombroses figures rellevants del món emprenedor com Albert Armengol, fundador de Doctoralia, Marcos Alves, fundador de ElTenedor, Nico Bour, fundador de Uvinum, Carles Combarros, de Xarxa Capital, i els vehicles d'inversió Ona Capital i Reus Capital Partners.

La plataforma, creada per i per als esportistes, destinarà la inversió a completar el disseny i desenvolupament del producte i a consolidar-se com la plataforma referent de ticketing per a esdeveniments esportius.

Un mercat d'alt potencial

Cada any més de 12 milions de persones s'inscriuen en proves esportives a Espanya. Racetick ofereix places a preus reduïts, durant un límit de temps, que anuncia a través del seu canal de subscripció als esportistes registrats. Així, aquests són els primers a accedir a la diversitat d'ofertes i reservar places.

D'altra banda, a través de la plataforma, els diferents organitzadors augmenten la visibilitat de les seves proves i disposen de més eines per promocionar els seus esdeveniments així com més impacte directament en els esportistes més afins, adaptant-se, per tant, als gustos i opcions que cada usuari tingui.

Luis Genero, fundador i CEO de Racetick, afirma que "aquesta inversió significa fer un gran pas en la feina que fem i, sens dubte, ens ajudarà a millorar i a afermar les nostres operacions actuals. Amb aquesta ronda de finançament continuem aportant solucions pràctiques a aquells esportistes que busquin senzillesa i comoditat a l'hora d'inscriure’s a un repte esportiu".