Campanyes Rafa Nadal amb el seu oncle i exfutbolista Miquel Àngel Nadal, durant el rodatge de la campanya.

Rafa Nadal, José Coronado, Michael López-Alegría, entre d’altres, avancen “Nous temps” amb Banc Sabadell

27/10/2015

• La nova campanya del banc convida a mirar el futur amb confiança i optimisme en un món en procés de canvis.

• L’entitat reforça els valors de proximitat, confiança i compromís amb els clients.

• El Sabadell llança el nou Préstec Expansió, que atén la sol·licitud de crèdit a particulars en 24 hores.

Banc Sabadell posa en marxa la campanya "Nous temps", amb la qual l'entitat llança un missatge a famílies, empreses i institucions perquè mirin el futur amb confiança i optimisme. Aquesta vegada, compta amb la col·laboració de cares conegudes que conversen sobre el moment actual i com veuen aquests nous temps. De fet, la campanya és una reflexió sobre com està canviant el món a causa de diversos factors com la revolució de les noves tecnologies i la mateixa crisi que estan propiciant noves maneres de viure, treballar i pensar.

Els protagonistes que intervenen a "Nous temps" són el tennista Rafael Nadal; l'exfutbolista Miquel Àngel Nadal; l'actor José Coronado; l'actriu i directora Leticia Dolera; l'astronauta Michael López-Alegria i l'antropòleg i director dels jaciments d'Atapuerca, Juan Luis Arsuaga. Es tracta de converses espontànies, reflexions personals sobre els aprenentatges del passat recent i sobre els reptes i les oportunitats d’allò que ha de venir. Tot això, rodat mentre caminaven per diferents camins i paratges de la geografia espanyola com Mallorca, Navarra i Bilbao.

L'aposta de Banc Sabadell per difondre un missatge de nous temps obeeix també a una revitalització del mercat i a la necessitat, alhora, de reforçar els valors de proximitat, confiança i compromís amb els clients, acompanyant-los en els diferents camins que decideixin emprendre.

Pel director general de Banca Comercial de Banc Sabadell, Carlos Ventura, la nova campanya vol ser una invitació a un futur millor per a tots: “En el nostre àmbit, estem veient que el mercat s'està revitalitzant, que el crèdit torna a fluir, que les oportunitats de negoci són cada vegada més rellevants. És obligació de tots que això continuï. Tenim l'oportunitat, i també la sort, de construir nous temps, d'adaptar-nos a noves maneres de viure i d’atrevir-nos a prendre decisions importants, aprofitant tot el que hem après durant aquests últims anys. I a Banc Sabadell volem animar i empènyer tothom a desenvolupar aquesta dinàmica positiva.”

La campanya "Nous temps", creada per l'agència SCPF, es pot seguir a través de www.bancsabadell.com/noustemps, on hi ha les converses completes.

Resposta en 24 hores

Alhora, i precisament amb l'objectiu de contribuir a impulsar aquesta dinàmica positiva i donar vida a aquests nous temps, Banc Sabadell ha decidit ampliar les seves línies de finançament als clients particulars. Per això, paral·lelament a la campanya, l'entitat llança un producte nou, el Préstec Expansió, amb el compromís de respondre les sol·licituds de crèdit que no superin els 18.000 euros en 24 hores i abonar l'import en 24 hores més.