Campanyes

Banc Sabadell introdueix els vídeos personals interactius com a canal de comunicació amb els clients de plans de pensions

18/06/2014
A partir d’avui, 45.000 clients seleccionats rebran un vídeo personalitzat i interactiu per fer-los saber el saldo que tindran al seu pla de pensions un cop arribin als 65 anys si mantenen l’actual ritme d’aportacions. Per mitjà d’aquest vídeo i des del canal a distància BS Online, els clients també podran sol·licitar més informació, fixar noves aportacions i, fins i tot, mobilitzar qualsevol altre pla que tinguin en una altra entitat.

Aquesta acció té com a objectiu incrementar encara més la fidelització d’aquells clients que tinguin productes de previsió i mantenir-los informats de manera clara i diferent. De fet, Banc Sabadell és la primera entitat financera que utilitza a Espanya aquest recurs audiovisual per informar els clients de la seva situació present i futura quant als seus estalvis per a la jubilació.

Sensibilitzar els clients sobre la conveniència d’incrementar les aportacions que fan als seus plans de pensions i assessorar-los així mateix sobre com poden treure més profit dels seus estalvis a llarg termini és una actuació que encaixa amb la nostra voluntat d’estar sempre al costat dels nostres clients. Introduir-hi el canal audiovisual és una innovació en el sector i ens permet posar al seu abast un nou recurs per comunicar-nos amb ells d’una manera àgil i còmoda, i facilitar-los siguin on siguin la informació que els pot interessar i la possibilitat de consultar i gestionar els seus estalvis per a la jubilació, afirma la cap de Màrqueting Operatiu i Publicitat de Banc Sabadell, Elisabet Valls.

Aquest vídeo, dirigit a una selecció de 45.000 clients, és una acció que s’integra en el marc de les activitats diverses que, des de fa dos anys, desenvolupa Banc Sabadell per tal de sensibilitzar i promoure la cultura de l’estalvi amb responsabilitat i confiança.

Un creixement del 6,9%*
Segons el tercer baròmetre de l’estalvi d’Inverco, un 60% dels estalviadors inverteixen en plans de pensions i aquest serà un dels productes que creixerà en contractació i imports aportats durant el 2014.

El volum total dels plans de pensions que gestiona Banc Sabadell va créixer el 2013 un 6,9% i va superar els 3.600 milions d’euros.*

La mitjana d’aportacions extraordinàries per client va ser de 3.500 euros i un 25% d’ells va afegir-hi imports de manera periòdica i regular.