Web i tecnologia Adriaan Landman, COO d’AllRead, i Miguel-Constenla, CEO, reben el premi a la millor startup

BStartup i SeedRocket trien AllRead com a millor startup de Venture on the Road 2019

21/06/2019
  • Barcelona acull la final d’aquest esdeveniment itinerant que ha recorregut Sevilla, Gijón, Madrid, Saragossa, Bilbao i València

L'auditori de la Torre Banc Sabadell a Barcelona ha acollit la final de la segona edició de "Venture on the Road", una iniciativa organitzada pel programa BStartup de Banc Sabadell i l'acceleradora SeedRocket. AllRead, startup especialitzada en localització i lectura de textos alfanumèrics en entorns operatius, s'ha imposat a les altres cinc finalistes després de la valoració del jurat, compost per Kasia Adamowicz (SeedRocket), Jose Carol (BStartup), Marc Castilblanco, (SeedRocket 4Founders Capital ), Francis J. Martínez (Interactius) i Artur Bardera (Àbac Capital).

"Venture on the Road" és un esdeveniment itinerant o road show que s'ha desenvolupat des de l'octubre de l'any passat en sis ciutats d'Espanya -Sevilla, Gijón, Madrid, Saragossa, Bilbao i València, amb l'objectiu de buscar les millors startups de cada ciutat i crear un espai de trobada entre emprenedors de l'àmbit tecnològic i digital i inversors. A la final d'aquesta II Edició del road show hi han acudit les firmes vencedores de Sevilla -CheKin-, Gijón -OKTicket-, Madrid -Yami-, Saragossa -Singerfy-, Bilbao -Stoor- i València -AllRead.

Seguint amb el format que ha caracteritzat l'edició de cada ciutat, l'esdeveniment ha comptat amb un panell de dos reconeguts emprenedors que, moderats per Yolanda Pérez (directora de BStartup), han participat en una taula rodona titulada "Com superar la travessa al desert i assolir l'èxit". Així, s'ha conegut l'experiència emprenedora de Nico Bour (Uvinum) i Jordi Ber (Habitissimo).

Arreu de les ciutats on ha transcorregut el "Venture on the Road", han competit més de 147 startups que disposen d'un producte o servei desenvolupat, hi han assistit més de 40 inversors interessats en noves idees a implementar i s'ha comptat amb key notes dels millors emprenedors, com Iñaki Arrola, Jesús Monléon, Alberto Knapp, Eneko Knörr i Rafa Garrido.

AllRead s’endú 3.000 euros de premi, concedits per BStartup, i passarà el fast track del Campus d'Emprenedors SeedRocket, la primera acceleradora a Espanya d’startups TIC.

Sobre SeedRocket

L’acceleradora de projectes TIC SeedRocket ofereix a les startups formació, mentoring i un espai comú de treball, així com coneixement, i potencia les sinergies entre ells facilitant així el traspàs de know-how entre els emprenedors i els mentors. Des del 2015, com a partner de Google For Startups, SeedRocket s’encarrega de l'acceleradora d’startups a Campus Madrid oferint mentoring, formació i espai als projectes guanyadors dels seus stages, a banda de donar accés a una àmplia xarxa de business angels. Fins avui, SeedRocket ha analitzat més de 3800 projectes i accelerat més de 100 startups que han aconseguit recaptar més de 70 milions d'euros d'inversió.

Sobre BStartup

Banc Sabadell, en la seva estratègia global de suport a les startups, cobreix l'àrea de finançament, inversió en capital i innovació des de diferents direccions del banc. El 2013, es crea la Direcció de BStartup, amb oficines especialitzades per tot Espanya, per accedir a serveis bancaris especialitzats i finançament; i el vehicle d'inversió BStartup10, per startups en fases inicials. El 2015 es crea Sabadell Venture Capital per a inversions en capital i venture debt de fins a 2 milions d'euros en startups en fases Seed i Sèrie A. El 2017 neix InnoCells com a hub d'innovació i corporate venture arm. Banc Sabadell ha destinat més de 200 milions d'euros en finançament a startups, compta amb més de 3.000 clients d'aquest tipus d'empreses i ha invertit en 67 startups.