Convenis

Banc Sabadell renova el seu acord amb Barcelona Global per al desenvolupament del talent internacional

07/06/2019
  • El banc dona suport a l’entitat barcelonina en dues iniciatives: l’International Talent Monitor i l’Hola Barcelona Cocktail
  • Banc Sabadell té més de 800.000 clients amb passaport estranger, un 18,68% dels seus clients a Espanya

Banc Sabadell ha signat aquest matí un acord amb Barcelona Global orientat a desenvolupar accions relacionades amb el talent internacional. El banc renova així la seva col·laboració amb l’entitat barcelonina, que té per missió promoure el talent i l’activitat econòmica a la ciutat de Barcelona.

Aquest acord s’engloba en dues iniciatives dirigides als professionals internacionals que s’instal·len a la ciutat per treballar-hi: l’International Talent Monitor, que té per objectiu monitoritzar periòdicament l’opinió del talent internacional que viu a Barcelona sobre aspectes clau com viure, estudiar, treballar, emprendre i crear a Barcelona; i l’Hola Barcelona Cocktail, esdeveniment anual en què Barcelona Global dona la benvinguda als professionals internacionals que han escollit la ciutat per viure o treballar.

Segons Xavier Comerma, subdirector general de Banc Sabadell i director de la Territorial de Catalunya, l’entitat comparteix ”la voluntat de conèixer i difondre la contribució i importància del talent internacional en el desenvolupament de Barcelona, així com de millorar el procés d’implicació d’aquest col·lectiu en la vida social, cultural i econòmica de la ciutat”.

Un col·lectiu prioritari per a Banc Sabadell

Banc Sabadell té avui 803.000 clients estrangers, un 7% més dels 750.000 que tenia el 2017 i un 18,68% d’entre el total de clients de l’entitat a Espanya. És un col·lectiu prioritari per al banc, que aporta un 21% de les hipoteques (un 9,7% més respecte al 2017) i que genera el 13% del marge del negoci de Banca Comercial (un 10,66% més).

L’any 2017, Banc Sabadell va llançar Welcome Service, una plataforma destinada a acompanyar i a assessorar directius expatriats que es traslladen a treballar a Espanya i turistes residencials que s’hi traslladin a viure. Aquesta plataforma ja va començar a generar resultats l’any passat: el número d’usuaris internacionals va incrementar-se en un 8,64%.

Sobre Barcelona Global

Barcelona Global és una associació privada, independent i sense ànim de lucre, formada per 200 de les empreses, centres de recerca, emprenedors, escoles de negocis, universitats i institucions culturals líders de la ciutat, i més de 730 professionals que volen fer de Barcelona una de les millors ciutats del món per al talent i l'activitat econòmica.