Web i tecnologia L'equip de Cobee

BStartup de Banc Sabadell participa en una ronda d’inversió en la plataforma online Cobee

11/04/2019
  • Amb aquesta entrada de capital, la startup pretén seguir millorant l'automatització de la seva plataforma de beneficis i retribució flexible per a empleats, així com escalar les seves operacions a tot el territori nacional

• La ronda, de 375.000 €, ha estat liderada per Encomenda i també compta amb la participació Lanai Partners i Abac Nest

Cobee, la startup que unifica, simplifica i automatitza la gestió de beneficis socials i retribució flexible dels empleats, ha tancat amb èxit una ronda d'inversió per valor de 375.000 euros en què ha participat BStartup de Banc Sabadell. L'operació ha estat liderada per Encomenda Smart Capital i compta també amb la participació de Lanai Partners i Abac Nest.

Aquesta injecció de capital arriba després de gairebé un any de funcionament, en el qual Cobee ha desenvolupat una eina tecnològica capaç de simplificar i automatitzar tots els tràmits necessaris perquè qualsevol empresa disposi d'un pla de retribució flexible que li permeti retenir el talent i augmentar la motivació dels seus empleats; sense intermediaris, sense necessitat de fer inversions i sense incrementar els costos de gestió de la companyia.

La plataforma en línia fundada per Borja Aranguren i Daniel Olea es vincula a una app i a una targeta VISA que rep cada empleat per poder abonar menjars, transport, llar d'infants, formació o assegurança mèdica (que es descompten a final de mes del brut de la seva nòmina). La fórmula de Cobee permet a l'usuari gaudir de retribució flexible a mesura que aquest l’utilitza (sense previsions ni bloquejos de diners) i compta amb una interfície digital que mostra a l'usuari els consums realitzats i l'estalvi aconseguit en cadascun d'ells (equivalent al percentatge d’IRPF aplicable). D'aquesta manera, a més de reduir de forma rellevant el temps diari dedicat per l'empresa a gestions manuals, Cobee aconsegueix d’augmentar l’adhesió i satisfacció dels empleats significativament.

Amb l'entrada d'aquest capital, l’startup pretén continuar millorant els processos d'automatització i integració tecnològica de la seva plataforma i accelerar el seu creixement, posicionant-se amb força com a partner de referència per a les empreses en l'àmbit de la retribució flexible.

Per Borja Aranguren, cofundador i CEO de Cobee, "aquesta ronda representa per a nosaltres l'oportunitat de continuar demostrant que el nostre model de negoci és viable, que la nostra proposta per a les empreses és intel·ligent i que els beneficis que ofereix, tant per a les companyies com per els empleats, no es poden rebutjar. La confiança dels nostres inversors ens dóna un impuls que sabrem aprofitar.

Sobre Cobee

Cobee és una startup creada el novembre de 2018 amb l'objectiu de proporcionar a les empreses una eina tecnològica amb la qual gestionar de forma senzilla, eficaç i totalment automatitzada els plans de retribució flexible i els beneficis socials per als empleats. Amb Cobee, les companyies poden utilitzar aquests sistemes per motivar i retenir els seus treballadors, aconseguint per a ells l'equivalent a un increment salarial de fins al 15%, sense que per a elles suposi complicar les seves tasques administratives ni realitzar una gran inversió. Per la seva banda, els empleats compten amb una targeta VISA per al pagament de tots els serveis acollits i decideixen en cada moment com i quan utilitzar-la, així com amb una app mòbil per controlar les seves despeses mensuals i visualitzar l’estalvi aconseguit.