Patrocinis Moment de la presentació que ha tingut lloc en el Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona

Es presenta la nova edició del Barcelona Open Banc Sabadell

13/03/2018

El Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona ha acollit avui la presentació oficial de la 66 edició del Barcelona Open Banc Sabadell que tindrà lloc entre el 21 i 29 d’abril d’aquest any. L’acte ha comptat amb la intervenció de l’alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, la del president de Banc Sabadell, Josep Oliu, la de l’empresari i Comte de Godó, Javier Godó, la del president de Reial Club Tennis Barcelona, Albert Agustí i la del director del torneig, Albert Costa.

El torneig tornarà a comptar amb un cartell de luxe, ja que s’han inscrit cinc dels deu millors jugadors del rànquing de l’ATP: Rafa Nadal, Grigor Dimitrov, Dominic Thiem, David Goffin i Kevin Anderson. També jugaran Diego Schwartzman, Pablo Carreño y Roberto Bautista que figuren entre els 20 millors de la classificació mundial. La dotació en premis ascendeix a aquest any als 2,5 milions d’euros. El Barcelona Open Banc Sabadell és un dels tornejos de referència mundial en la categoria ATP 500.

L’edició d’enguany serà l’onzena consecutiva que compta amb el suport de Banc Sabadell. El president Josep Oliu ha manifestat la seva satisfacció i orgull per l’evolució del torneig en aquest temps. "Quan hi vam apostar, el 2008, es vivien moments complicats per l'inici de la crisi. Però vam creure oportú que s’havia de fer un esforç per tirar endavant aquest important torneig per a la ciutat. Una de les majors satisfaccions és veure com en els darrers anys altres sponsors s’hi han sumat injectant molta vitalitat al torneig", ha declarat Oliu.

Per al president de Banc Sabadell, el tennis projecta una sèrie de valors que encaixen amb els de l’entitat. "En el tennis, per aconseguir l’excel·lència és imprescindible la tenacitat i l’esforç individual per superar els moments difícils. Nosaltres compartim aquests valors i entenem que aquest esforç individual és la clau per aconseguir els grans èxits col·lectius", ha argumentat el màxim responsable de l’entitat.

Un any més, Banc Sabadell posarà en marxa la iniciativa Aces Solidaris. Per cada ace o punt de servei directe que s’aconsegueixi durant el torneig el banc destinarà un import econòmic. La recaptació final es lliura a associacions sense afany de lucre que treballen per a col·lectius amb dificultats.