Convenis Eduardo Currás de Banc Sabadell i Miguel Mirones de l'ICTE, un cop signat el conveni.

Banc Sabadell i l'ICTE s'uneixen per oferir condicions preferents als establiments turístics que apostin per la Q de Qualitat

16/06/2017
Els establiments turístics que han fet una aposta per la Qualitat i per la Marca Q que atorga l'ICTE podran disposar d'un paquet de productes i serveis en condicions molt avantatjoses gràcies al conveni que han signat Banc Sabadell i l'Institut per a la Qualitat Turística .

En un acte que ha tingut lloc aquest matí a la seu de Banc Sabadell a Madrid, el president de l'ICTE, Miguel Mirones, i el subdirector general i director de Banca d'Empreses de Banc Sabadell, Eduardo Currás, han subscrit aquest acord dirigit a tots els establiments turístics associats a l'ICTE.

Entre els productes oferts per Banc Sabadell inclosos en aquest conveni, es troben els Comptes d'Expansió Negocis Plus i Empreses, els TPV Virtuals i Físics, el Leasing Hoteler, Mobiliari i Energia Renovable, el rènting d'Eficiència Energètica, l'Assegurança Protecció d'Hotel, així com els productes contemplats en l'oferta per a l'activitat empresarial, economia Personal, estalvi-inversió i banca a distància. Es tracta d'una oferta molt competitiva adaptada completament als establiments certificats amb la Q de Qualitat Turística i que respon a les seves necessitats professionals.

El Conveni s'ha signat per tres anys ampliables i l'objectiu és oferir els majors avantatges financers a tots aquells establiments associats al ICTE que hagin realitzat una aposta per la Qualitat Turística, determinant en l'èxit del turisme espanyol i en la seva competitivitat internacional.

El president de l'ICTE, Miguel Mirones, ha assenyalat que "des de l'Institut estem permanentment buscant acords i activitats que suposin un valor afegit per a les empreses certificades. La signatura d'aquest conveni amb Banc Sabadell permetrà a les empreses continuar amb els seus processos de millora tant en la gestió com en les instal·lacions. A més, poder signar aquest conveni amb una entitat bancària que ha creat una divisió especialitzada per al sector turístic ens dóna la garantia que la relació que s'estableixi entre les empreses i Banc Sabadell serà molt fructífera, ja que tenen un gran coneixement del sector turístic espanyol ".

Per la seva banda, el subdirector general i director de Banca d'Empreses de Banc Sabadell, Eduardo Currás, ha declarat: "Ens satisfà contribuir a la millora de la qualitat turística del nostre país per mitjà de la signatura d'aquest important acord amb l'ICTE. El nostre objectiu és estar a prop de les empreses d'un sector tan fonamental per a l'economia espanyola com és el turístic i establir relacions duradores amb totes elles per tal d'acompanyar-les en el desenvolupament i compliment dels seus projectes i objectius de negoci".