Fundació

La Fundació Banc Sabadell uneix 26 entitats culturals de diferents àmbits per compartir experiències

30/03/2017

Què succeeix quan s’uneix la cultura? Aquest dijous hem reunit a 26 entitats culturals amb les quals col·laborem amb un objectiu: crear llaços, que es coneguin entre elles, que es generin possibles sinergies… connectar-les.

Creiem que si se sumen els talents, la creativitat i els projectes, es poden aconseguir grans idees i grans assoliments per seguir impulsant la cultura en tots els àmbits. Per això, vam voler comptar amb la participació de diferents entitats representants de diversos sectors però també de diferents ciutats per aconseguir la major pluralitat possible en tots els sentits. Totes elles van participar durant tot un dia en diferents activitats en grup on es van treballar conceptes tan fonamentals com són la ‘col·laboració’.

Gràcies a la participació de: Azkuna Zentroa, Café Central de Poesia, Centro Niemeyer de Asturias, Cultura del Principado de Asturias, Escuela Superior de Música Reina Sofía, ESMUC (Escuela Superior de Música de Catalunya), Feria LOOP Barcelona, Festival Cara-B, Festival Fringe de Torroella de Montgrí, Festival Sampler Series, Foto Colectania, Fundación Contemporánea, Graner Barcelona, HANGAR Centro de producción e investigación de artes visuales, IBStage Barcelona, ICA (Instituto Industrias Culturales y de las Artes), LABoral Centro de Arte y Creación Industrial, Las Cigarreras de Alicante, Medialab-Prado Madrid, Mercat de les Flors, PhotoEspaña, Photographic Social Vision, Quincena Musical de San Sebastián, Sala Parés de Barcelona, Schubertiada de Vilabertran, Taller de Músics i Teatre Lliure.