Corporatiu

Reale Seguros i Banc Sabadell acorden la compravenda de l’edifici de Príncipe de Vergara a Madrid

12/06/2015
  • L’operació, que es tancarà en les pròximes setmanes, s’emmarca dins de l’estratègia de reordenació d’espais de l’entitat financera
  • Amb aquesta adquisició, la matriu italiana consolidaria la seva presència al mercat espanyoL

Banc Sabadell i Reale Seguros han arribat a un acord per a la compravenda de l’edifici corporatiu que l’entitat financera té al carrer Príncipe de Vergara de Madrid. Aquesta operació, que es farà efectiva aquestes pròximes setmanes, s’emmarca dins de l’estratègia de reordenació d’espais que Banc Sabadell ha posat en marxa. Aquesta vegada, Solvia ha estat la companyia escollida pel banc per assessorar-lo en aquest procés.

L’edifici, ubicat al número 125 de Príncipe de Vergara, compta amb una superfície de més de 8.800 metres quadrats, distribuïts en un total de 5 plantes, a més de dues de soterrani. Banc Sabadell acull en aquest immoble una plantilla de 190 persones, que progressivament i a partir del mes de juliol pròxim es traslladaran a un edifici nou a Las Tablas.

Des de Banc Sabadell, el director de Transformació d’Actius i Participades, Enric Rovira, ha traslladat la seva satisfacció, “ja que aconseguir aquest acord ens ajuda, d’una banda, a gestionar la racionalització dels immobles corporatius de què disposem a Madrid i, des d’un altre punt de vista, reforça el nostre objectiu de millora d’eficiència de costos”.

La unificació de les oficines de Reale Seguros a Madrid en una única seu operativa comportaria una notable millora en l’eficiència de la companyia, objecte imprescindible dins dels seus plans estratègics.